Fitness dla początkujących. Jak rozpocząć przygodę?

Fitness dla początkujących. Jak rozpocząć przygodę?

Fitness ogólnie odnosi się do dwóch różnych tematów, odżywiania i ćwiczeń. Oba są niezbędnymi aspektami zdrowego życia, a kiedy będziesz w stanie je poprawić, zaczniesz czuć się lepiej ze sobą, a inni zaczną cię bardziej szanować. Fitness to nie tylko świetny wygląd, ale co ważniejsze, to świetne samopoczucie. Poniższe wskazówki pomogą Ci w tym.

Aby zmaksymalizować swoją kondycję biegową, pamiętaj, aby robić sobie przerwę co sześć tygodni. Pozwoli to twojemu ciału odzyskać siły i pomóc w zapobieganiu urazom. Podczas tego tygodnia przerwy wskazane jest, aby nie odpoczywać całkowicie, ale zmniejszyć obciążenie pracą o połowę.

Aby poprawić swój reżim fitness, powinieneś spróbować zwiększyć prędkość pływania. Możesz to zrobić, zwiększając elastyczność stóp. Kiedy masz elastyczne stopy, możesz szybciej poruszać się po wodzie. Aby zwiększyć tę elastyczność, powinieneś usiąść na podłodze bosymi stopami. Wyciągnij nogi obcasami na podłodze. Skieruj palce tak bardzo, jak to możliwe, a następnie zginaj je w kierunku goleni tak bardzo, jak to możliwe. Zrób to przez minutę.

Oceń, jak dobrze radzą sobie mięśnie brzucha, testując je za pomocą przysiadu do tyłu. Zacznij od siedzenia z płaskimi stopami, nogami zgiętymi i palcami za uszami z łokciami. Staraj się powoli obniżać; mniej niż 5 sekund wskazuje, że musisz skupić się bardziej na rutynie brzusznej. Najlepszym sposobem na to jest praca nad mięśniami brzucha najpierw w rutynie ćwiczeń.

Ćwicz co najmniej raz dziennie. Ćwiczenia zmniejszają tkankę tłuszczową i tonizuje oraz wzmacniają mięśnie, powodując w ten sposób utratę wagi. Zacznij od wykonywania forsownych ćwiczeń przez około pięć minut, a następnie każdego dnia dodaj trochę więcej czasu, pracując do 30 minut. Gdy będziesz w stanie ćwiczyć przez 30 minut, spróbuj ćwiczyć przez dłuższy czas lub bardziej forsownie.

Lonże mogą być ważną częścią budowania mięśni nóg dla każdego rodzaju aktywności nóg, takiej jak bieganie lub gra w piłkę nożną. Zamiast robić krok do przodu z wykrokiem, spróbuj cofnąć się. Zmusza to przód nóg do podjęcia ciężaru treningu.

Świetną wskazówką fitness jest wykonywanie przysiadów z przodu. Dodanie przednich przysiadów do rutyny to świetny sposób na celowanie w mięsień czworogłowy w inny sposób niż zwykłe przysiady. Wszystko, co robisz dla przysiadu z przodu, to umieścić pręt z ciężarkami na obojczyku, przed szyją.

Nie należy być użytkownikiem jednego komputera. Ćwiczenia w wielu różnych formach to najlepszy sposób na trening siłowy, nawet jeśli chcesz skupić się na jednej części ciała. Ogólna siła i zdrowie są ważniejsze niż uzyskanie większych bicepsów, więc staraj się być jak najbardziej zróżnicowany.

Nie rozbijaj banku na diecie i planie fitness, który nie został udowodniony, że działa. Znajdź najbardziej opłacalny plan diety i fitness, który będzie pasował do Twojego stylu życia i twoich potrzeb. Zrób wiele badań przed dołączeniem do jakiegokolwiek klubu dietetycznego lub fitness, aby upewnić się, że nie zostaniesz oszukany.

Jeśli skończysz skręcić mięsień, ważne jest, aby natychmiast umieścić lód na tym obszarze. Minimalizuje to obrzęk i pomaga zwalczać zaczerwienienia. Będziesz także chciał utrzymać skręcenie, aby uzyskać krew. Nie nakładaj lodu bezpośrednio na skórę. Użyj ręcznika jako bufora.

Świetną wskazówką fitness jest publikowanie swoich zdjęć na forach internetowych, aby uzyskać krytykę swojej sylwetki. Uzyskanie krytyki swojej sylwetki od innych ludzi może pomóc ci zobaczyć, gdzie są twoje słabe obszary. Nieznajomemu łatwiej jest spojrzeć na swoje ciało obiektywnie.

Zabierz ze sobą swoje na ćwiczenia. Ludzie nie są jedynymi, którzy potrzebują ćwiczeń! Badania wykazały, że ponad jedna trzecia zwierząt domowych jest zbyt ciężka, a zatem, włączając swoje zwierzęta do schematu ćwiczeń, możesz im pomóc, a jednocześnie pomóc sobie. Wspólne chodzenie będzie dobre dla twoich ciał i pomoże stworzyć doświadczenie więzi.

Nie musisz ćwiczyć fitnessu jak wszyscy inni. Każda aktywność, którą jesteś zainteresowany, może stać się częścią rutyny fitness. Na przykład taniec jest doskonałym ćwiczeniem, jeśli ćwiczysz go aktywnie. Powinieneś dołączyć do klasy, aby regularnie zdobywać umiejętności i ćwiczyć w domu.

Kiedy zaczynasz ćwiczyć po długim czasie wolnym, a może nawet zaczynasz po raz pierwszy, niezwykle ważne jest, abyś zaczął powoli. Rozpoznaj swój poziom sprawności i nie próbuj naciskać zbyt mocno na początku. Gdy przyzwyczaisz się do ćwiczeń, możesz naciskać coraz mocniej.

Jeśli golf jest twoją preferowaną metodą utrzymania formy, upewnij się, że odpowiednio się rozgrzejesz przed odskoczeniem. Większość golfistów rozgrzewa się, wykonując kilka ćwiczeń. Jednak eksperci fitness uważają, że nie jest to wystarczające, aby zapobiec urazom. Kołysanie kijem golfowym wymaga użycia mięśni zarówno w górnej, jak i dolnej części ciała. Jeśli te mięśnie nie mają wystarczającego przepływu krwi, bardzo łatwo jest je pociągnąć lub naprężyć. Zaleca się wykonywanie pewnego rodzaju ćwiczeń rozgrzewkowych przez 10 do 15 minut przed rozpoczęciem rundy golfa. Nie tylko zmniejszy to ryzyko kontuzji, ale może również poprawić twoją grę.

Jeśli potrafisz zintegrować nawet dwie z tych wskazówek w swoim codziennym życiu, zaczniesz dostrzegać znaczące zmiany. To zacznie rozprzestrzeniać się na wszystkie aspekty twojego życia, gdy zaczniesz mieć więcej pewności siebie. Jak widać z tego artykułu, fitness nie polega na poświęceniu, ale raczej na używaniu naszych ciał w sposób, w jaki miały być używane.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.